Helgen

Laddade precis hem James Blunt nya cd skiva -All the lost souls. Den verkar vara riktigt bra. Egentligen borde jag verkligen inte sitta här utan plugga Teori men jag får inte riktigt till de just nu känner jag och dessutom mår jag inte så bra känner jag är inne på fel vecka denna vecka inte alls bra bra.. Och mat värker jag i mej som aldrig förr. Eller de kanske inte stämmer jag äter inte alls så jätte mycket men jag tycker endå att de är för mycket just nu. I helgen var jag och tävlade på storhäst  var verkligen super roligt kändes bra Northon som gjorde sin första hopptävling skötte sig mycket bra. I första klassen var han tittig och spänd men vi tog oss runt med 2 stop och ett ned slag Super nöjd över han för hindren var mycket läskiga tyckte han. I andra klassen hoppade han som aldrig förr, Det ska påpekas att denna häst är 180cm hög nästan alltså han är riktigt stor och när han hoppar som aldrig så flyger hästen högt över och jag lika så men gud vad roligt det var, han har nitat förut och han har försökt att kasta av alla och nu är han hur mysig som hellst att rida men i allafall så var vi nolla till sista hindret i omhoppningen när jag då gör en förhållning så blir han lite sur och gör en bakut starx innan hindret vilket gör att vi kommer helt fel men de får man ta han hoppade, han ville hoppa så då får jag helt enkelt vara nöjd men visst hade de kanske varit skönt att sätta nollan men vad fan. Det kändes i allafall bra att vara ute på banorna igen, har ju inte tävlat på ett helt år.
Bilderna är lite halv dåligt tagna mej jag får skylla på Madde som tog dem :P Sista bilden är på Marit och hennes unghäst stilrent och fint haha :)


Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0