Fredags trassel

jobb, träning, tappade nycklar, glömd häst, stora höbalar, tjock mage..

Idag har inte mycket gått ihop.. Jobbet var trassligt skulle fixa med nya inredningen som inte riktigt ville som jag ville, jobbade typ 8 timmar jobbigt att gå upp tidigt, sen jobbigt att jobba sen hem och kasta i sig mat för att träna då upptäcker jag att nycklarna är borta. suck. Jag och mamma hastade runt Mora innan träningen utan framgång.. Vidare på träningen som var kanske inte så stenhård men fan vad skönt att göra nått.. Påvägen hem skulle jag sen svänga förbi Northon och fixa hans mat men de glömer jag och kommer på när jag har kommit in genom dörren och får åka in och fixa de, väl där är det typ en 500kg höbal somjag måste frackta runt utan att de egentligen blir bra.. Väl hemma nu efter en dusch så känns de bra då kollar jag mej i spegeln och min mage står åt alla håll:(

Fuck dagen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0