Fredag morgon mina vänner

Sitter här nyss vaknat av att min vän Lola ringde, bestämde då att jag ska ta och hälsa på henne i morgon så slipper jag wasa även en denna helg, för nästa blir det Parken trots min unga ålder eller ja född 1988 och där ska man vara 87a men som sagt jag har mina knep ses på dans golvet :).

Idag var de tänkt att jag skulle åka upp och hälsa på min ponnie i älvdalen men så blir nog icke fallet Ronja jobbar  och sen efter är de träning som avslutast med en dusch och sen blir de bakpotatis med helmers mixen Skit gott, vet inte om vi ska smälla i oss fruktsallad oxå men de är vi värda efter träningen.
Känner mej ganska pepp idag blir nog en bra dag. De enda som saknas är pengar men eftersom två st barn egentligen är skyldig mej pengar så vet jag att de egentligen borde finnas 400kr till på kontot nästa vecka tjejor så ska jag ha dem :) Komprecis på att jag har lovat att beställa biljettet till lilla syster Bullet for my Valentine Har hört om dem men kan inte minnas nått så jag laddar hem några låtar för att lyssna på min systers musik smak ska palla mej ner i köket och hämta lite mat för magen kurrar minnsan sen blir det musik.. Hittade dock inte så mycket i mitt kylskåp men lyckades endå få ihop en frukost sen hittade jag Mora tidingen så nu ska de läsas och lyssnas

på åter seende Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0