Du och Jag igen?

Jag önskar att jag kunde vara så där kär igen, att jag vågade släppa någon in igen som jag gjorde med dej, fast jag inte gjorde det men som jag endå gjode. Vad är grejen med mej och snacka om känslor, ibland känner jag mej som en kille som aldrig öppnar sig för världen. Prata kan jag de vet ni alla men därinne gömmer sig de djupaste känslorna som verkligen aldrig fått utlopp.  När jag prata kan ingen ställa dem frågorna som hugger och när de frågorna kommer upp flyr jag. Undra hur många jag har flytt ifrån, bara för att jag inte öppnar mej.
jag gjorde de en gång och jävlar vad det sved. Krossad till tusen trampad och det värsta av allt är att allt var sanning allt jag visste allt jag grät över var sant. Igenting fick jag tillbaka. Måste ha varit en mycket elak människa i mitt förra liv för att behöva se det framför mina ögon.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0