Ett halvår

Snart är jag inte längre den som sist tog studenten snart blir årgången under mej dem som får springa ut och vara fria :) Bästa ever ! Vill aldrig tillbaka och den stressen, den dåliga livstsilen, den fruktansvärda ångesten aldrig mer, därför tar de i mot att söka skola för att bli nått, jag måste väl men de tar imot. Men nu ska jag verkligen göra nått jag vill göra inte läsa nån bred grund aldrig mer.
Snart är de i allafall Jul och de mysiga snön ligger just nu utanför och bara lyser upp :)
Ska ta en lång promenad om nån timme, ska gå bort till Yvonne och lämna lite pengar !

Sthlm i helgen i allafall ska se på globen horse show på fredagen och shoppa lite julklappar på lördagen få se om de blir utgång också beror på är inte så värst stugen att dricka nått men de kan 'ändra sig :)

Även fast de är ganska mysigt med Jul så kan jag inte låta bli att längta lite till sommarn den är ju speciell alltid, även fast de är den tiden som de alltid är drama i, nästa sommar ska jag bara titta på och nåde den som drar in mej i dramatiken för jag vill inte ha en sån sommar igen. Inger mer tårar..
Aja de är långt dit nu r de jul och då blir alla vänner ingen inte sant? !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0